Μικρά διατροφικά tips.

31.1.2014

Βγάζοντας έναν «άσο» απ’ το μανίκι σου!

Ξεκίνα σωστά, δηλαδή με το πρωινό σου! Έστω και αν έχεις κάνει τη νύχτα μέρα, ένα καλό και ισορροπημένο πρωινό είναι το ήμισυ του παντός!

Για να μην σε πει κάποιος/α «αχώνευτο/η»!

Η διατροφή είναι σαν τα οικονομικά. Αν δεν τα προβλέψεις, θα φαλιρίσεις! Προγραμμάτισε τα ενδιάμεσα γεύματα σου απ’ την αρχή της ημέρας ή ακόμα καλύτερα απ’ την προηγούμενη. Έτσι όταν έρθει η «ώρα σου», ο εγκέφαλος τείνει προς αυτά.

Κάθε τρεις (ώρες) & λίγο!

Των φρονίμων τα παιδιά, πριν πεινάσουν μαγειρεύουν!

Με τα μικρά σνακ να σε έχουν κρατήσει μάχιμο μέχρι να επιστρέψεις στο σπίτι σου, όταν μετά από μία τόσο κουραστική μέρα καθίσεις στο τραπέζι να φας το γεύμα σου, θα είσαι σε θέση να φας ακριβώς όσο χρειάζεσαι!

  • Αύξησε τα λαχανικά στα κυρίως γεύματα σου.

  • Κατανάλωσε τουλάχιστον 1-2 φορές την εβδομάδα ψάρι, 1 φορά/εβδομάδα κρέας, μια κοτόπουλο, μια όσπριο, μια λαδερό,  μια ζυμαρικό.

  • Προτίμησε υδατάνθρακες ολικής άλεσης.

  • Περιόρισε το αλάτι στο φαγητό σου και αντί αυτού χρησιμοποίησε μπαχαρικά.

  • Προτίμησε ελαιόλαδο ως κύρια πηγή των λιπαρών στη διατροφή σου.

  • Αύξησε την κατανάλωση υγρών.

 

Βαδίζοντας με τα δυο σου πόδια φτάνεις πιο γρήγορα!

Κανένα πρόγραμμα διατροφής δεν εγγυάται κανένα αποτέλεσμα αν δεν συνοδεύεται από μια ήπιας μορφής σωματική άσκηση. Βάλε την άσκηση στην καθημερινότητα σου!

 

Γράφει ο Διαιτολόγος – Διατροφολόγος

Χρήστος Λεων. Βλάχος

www.blaxosxr.gr 

Το παρόν άρθρο αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του διαιτολόγου διατροφολόγου Χρήστου Βλάχου. Η αναδημοσίευση επιτρέπεται μόνο με αναφορά των παραπάνω στοιχείων.

Please reload

Δημοφιλή άρθρα

Τσιμπολόγημα και λιγούρες; Αντιμετωπίστε τα

1/10
Please reload

Πρόσφατα άρθρα
Please reload