Δώσε ώθηση στο μεταβολισμό σου

Η ενεργοποίηση του μεταβολισμού είναι το πιο σημαντικό στοιχείο για να διατηρήσουμε το σωστό και υγιές σωματικό βάρος. Ο ρυθμός με τον οποίο ο οργανισμός μας καίει θερμίδες εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Κάποιοι άνθρωποι κληρονομούν μεταβολισμό που λειτουργεί με γρήγορο ρυθμό.

 

Σημαντικό ρόλο παίζει επίσης το φύλο. Οι άνδρες καίνε περισσότερες θερμίδες απ’ όσο οι γυναίκες, ακόμη και όταν ξεκουράζονται, εξαιτίας των πΙο ανεπτυγμένων μυών. Ο γενικός κανόνας ορίζει ότι ο μεταβολισμός επιβραδύνεται μετά την ηλικία των 40 ετών. Ενώ δεν μπορούμε να ελέγξουμε παράγοντες όπως η ηλικία, το φύλο και τα γονίδια, υπάρχουν άλλοι παράγοντες οι οποίοι μπορούν να μας βοηθήσουν να δώσουμε ώθηση στο μεταβολισμό μας.

 

Χτίζω μυϊκή μάζα

 

Το σώμα μας συνεχώς καίει θερμίδες, ακόμα και όταν δεν κάνουμε τίποτα γιατί χρειάζεται ενέργεια για να λειτουργεί. Αυτός ο ρυθμός μεταβολισμού είναι πολύ μεγαλύτερος στους ανθρώπους που έχουν περισσότερους μύες. Ένα κιλό μυϊκής μάζας καίει 12 θερμίδες την ημέρα ενώ ένα κιλό λίπους καίει μόνο 4. Μετά από τη γυμναστική οι μύες έχουν ενεργοποιηθεί σε όλο το σώμα, αυξάνοντας έτσι το μεταβολισμό μας.

 

Κάνω πιο έντονη διαλειματική γυμναστική

 

Η αεροβική διαλειματική άσκηση δεν βοηθάει στο χτίσιμο των μυών αλλά μπορεί να δώσει ώθηση στο μεταβολισμό μας ακόμα και μετά τη γυμναστική. Η σωματική άσκηση μεγάλης έντασης με μικρές εναλλαγές ήπιας άσκησης ή ξεκούρασης κάνει το μεταβολισμό μας να λειτουργεί πιο έντονα και για περισσότερη ώρα όταν ξεκουραζόμαστε.

 

Ενυδατώνομαι

 

Ο οργανισμός μας χρειάζεται νερό για να επεξεργαστεί τις θερμίδες και όταν αθλούμαστε χρειαζόμαστε περισσότερη ενυδάτωση. Ακόμα και σε περίπτωση ήπιας αφυδάτωσης, ο μεταβολισμός λειτουργεί με πιο αργό ρυθμό. Πρέπει να πίνουμε ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα και να διαλέγουμε σνακ που περιέχουν νερό, όπως φρέσκα φρούτα και λαχανικά. Πολλοί άνθρωποι πίνουν ροφήματα ενέργειας όταν γυμνάζονται αλλά τα αποτελέσματα είναι περίπλοκα. Κάποιες φορές βοηθούν το μεταβολισμό καθώς περιέχουν καφεΐνη και άλλες ουσίες που βοηθούν στην καύση λίπους. Όμως έχει παρατηρηθεί ότι μπορεί να προκαλέσουν και προβλήματα υπέρτασης, στρες και διαταραχή στον ύπνο. Συνεπώς, οι ειδικοί δεν τα προτείνουν.

 

Θες να μάθεις σε τι κατάσταση βρίσκεται ο μεταβολισμό σου και πόσες θερμίδες καίει το σώμα σου; Το εξειδικευμένο τέστ μεταβολισμού θα σε βοηθήσει να γνωρίσεις επακριβώς για το μεταβολικό σου αποτύπωμα  

 

 

Πηγή

Please reload

Δημοφιλή άρθρα

Τσιμπολόγημα και λιγούρες; Αντιμετωπίστε τα

1/10
Please reload

Πρόσφατα άρθρα
Please reload